Під час вивчення цього модуля ми обговорювали створені приклади учнівськийх робіт та засоби їх оцінювання.
Група детально проаналізувала питання диференціації навчання учнів, створила форму оцінювання учнівськох самоспрямованості у навчанні.
Ми вносили зміни у план вивчення теми, почали планувати інстуктивні матеріали для навчального проекту. Працювали також над створенням навчальних матеріалів для успішного навчання. Виробили стратегію допомоги учням у здобутті ними самоспрямованості у навчанні.
Група детально проаналізувала питання диференціації навчання учнів, створила форму оцінювання учнівськох самоспрямованості у навчанні.
Ми вносили зміни у план вивчення теми, почали планувати інстуктивні матеріали для навчального проекту. Працювали також над створенням навчальних матеріалів для успішного навчання. Виробили стратегію допомоги учням у здобутті ними самоспрямованості у навчанні.
Немає коментарів:
Дописати коментар